חיפוש
חיפוש

הגשה לתחרויות רובוטיקה

מזה תריסר שנים, מקיים המנהל למדע ולטכנולוגיה בשיתוף עם גופים נוספים, תחרויות רובוטיקה ארציות במטרה לעודד צעירים להיות המנהיגים של מחר בעולם המודרני.

לחברת רובוכיף בע”מ ניסיון רב שנים בהגשה לתחרויות רובוטיקה השונות. הייחודיות שלנו היא מדריכים מנוסים עם המון התלהבות ורזומה עשיר של הצלחות.

בשנת תשע”ה בתחרויות FLL האזוריות זכו קבוצותינו ב-13 פרסים, ביניהם בפרסי האליפות,  ומרביתם אף עלו לשלב התחרות הארצית. מדובר בכ-70% מכלל הקבוצות שהדרכנו אשתקד.

המדריכים שלנו מעניקים לילדים השראה למדע, הנדסה וטכנולוגיה תוך טיפוח מיומנויות עבודה בצוות ועידוד יצירתיות, מנהיגות ומעורבות בקהילה.

הנאה והצלחה מובטחת!

תחרויות רובוטיקה

רובוקאפ

תחרות הרובוקאפ היא תחרות רובוטיקה בינלאומית העוסקת ברובוטיקה והמיועדת לכל הגילאים. התחרות מתקיימת בארץ מדי שנה (זו השנה השנייה) ומשתתפים בה תלמידים במגוון גילאים. לתחרות כמה קטגוריות: ריקוד, הצלה וכדורגל. על משתתפי התחרות לתכנן, לבנות ולתכנת רובוט כך שייבצע את משימות הקטגוריות השונות.למידע נוסף על התחרות אנא פנו

תחרות רובוסטאר

תחרות הרובו-סטאר היא תחרות המתקיימת זו השנה הראשונה במוסדות חינוך / אשכולות / תפוחי פיס.
התחרות מיועדת לתלמידי חט”ב ובתי הספר היסודיים מכיתות ה’-ו’ אשר עוברים אימון והכנה בהיקף של 28 שעות לפחות. התחרות תתקיים בתום תקופת האימון בין הקבוצות שהשתתפו בהכנה לתחרות. בסיום התחרות יתקיים משוב בין המשתתפים.
| קול קורא | קורס רובו-סטאר |
**לתשומת לבכם, אנא מלאו את הטופס הבא ליצירת קבוצות אנשי קשר בתחרויות הרובוטיקה (FLL או רובו-סטאר).

תחרות FRC

מהי ליגת הלגו של FIRST? ליגת הלגו של FLL) FIRST) היא תוכנית רובוטיקה בינלאומית מרגשת ומהנה המעוררת להט לחקר וגילוי, למדע ולטכנולוגיה בקרב ילדים בני 9 עד 14. בכל שנה, צוותי FLL לוקחים על עצמם אתגר הרפתקני המבוסס על נושאי השעה המוחשיים. באמצעות הדרכה של מאמן צוות ומדריכים, הילדים: חוקרים ופותרים בעיה מוחשית המבוססת על נושא האתגר מציגים את המחקר והפתרונות שלהם בונים רובוט אוטונומי תוך שימוש ברעיונות הנדסיים באמצעות האתגרים השנתיים עמותת FLL: מעודדת ילדים לחשוב כמדענים ומהנדסים מספקת חוויה לימודית משעשעת, יצירתית, הכרוכה בהשתתפות פעילה מלמדת ילדים לחוות ולהתגבר על מכשולים בונה בטחון והערכה עצמית מעניקה השראה לילדים ליטול חלק במדע וטכנולוגיה FLL מעניקה הזדמנות להשתלב בעשייה לכל ילד, יהא תחום העניין שלו אשר יהא. בין אם זה באמצעות יצירתיות, טכנולוגיה או מחקר, FLL מאתגרת ילדים מדי שנה לבחון, לחקור, להרחיב או לשנות לחלוטין את דעותיהם וגישותיהם ביחס למדעים שונים. FLL היא תולדה של השותפות בין עמותת FIRST וקבוצת לגו. בשנת 1998, חברו יחדיו דין קיימן, המייסד של FIRST וקלד קירק קירסטנסן מקבוצת לגו ואיחדו כוחות לצורך הקמת ליגת הלגו של FIRST (FLL), תוכנית רבת עוצמה המערבת ילדים צעירים בלימוד משעשע ובעל משמעות תוך סיוע בגילוי הכיף הטמון במדעים ובטכנולוגיה. עד כה, FLL הגיעה למעל ל-90,000 ילדים ב-45 מדינות מסביב לעולם www.firstisrael.org.il

תחרות JFLL – גוניור

Jr.FLL – Junior FIRST LEGO League להחשף ולהכיר את העולם המרתק של מדע וטכנולוגיה.
תכנית Jr.FLL חושפת את התלמידים הצעירים מאוד בפני העולם המרתק של מדע וטכנולוגיה.
תכנית זו מציגה בפני התלמידים אתגר מחיי היום יום, לפתרון באמצעות חקירה וחשיבה יצירתית. בהנחיית מדריכים, עובדים התלמידים עם חלקי LEGO וחלקים נעים, מתוך מטרה לגבש ולהציג פתרון לאתגר.
במסגרת הפעילות התלמידים הצעירים:
יעצבו, יבנו ויפתרו אתגרים תוך שימוש ברכיבי הלגו ישתמשו ויכירו עקרונות מתמטיים ומדעיים מהעולם האמיתי יחשפו לאתגרי מחקר העומדים בפני המדענים של ימנו ילמדו לעבוד בצוות ולהציג את הפתרונות שגיבשו
מה התלמידים מקבלים?

השראה להשתתף ולהחשף לעולם המדע והטכנולוגיה.
משמעות – שילוב ילדים במשחק בעל משמעות חינוכית.
חוויה – הנאה, יצירתיות וניסיון באמצעות עבודה מעשית.
אתגר ומודעות – בהתמודדות עם בעיות סביבתיות, מציאותיות.
בטחון והערכה עצמית – חיזוק ובניית ההערכה והבטחון העצמי של הילדים.
ערכים – ערכים חברתיים כמו עבודת צוות, שיתוף פעולה ועזרה הדדית.
Jr.FLL – איך זה עובד?

תכנית המותאמת לילדים בגילאי 6-9
פסטיבל המשלב חגיגה של מדע וטכנולוגיה
מדיי שנה אתגר חדש המחובר למציאות היומיומית
12-14 קבוצות בכל פסטיבל
עד 6 תלמידים בקבוצה
מנטורים, מורים, הורים – כולם מעורבים
כולם זוכים!

WhatsApp chat